• Geen communicatie met de klant en komen hun afspraak niet na. Ik krijg pas een dag later een bericht dat mijn bestelling ergens anders is geleverd. Vervolgens zeggen ze dat de transporteur niet naar het adres kon komen en daarom op een parkeerhaven heeft achtergelaten. 500 meter verder van mijn huis! Ik ben er naar toe gegaan om te kijken en wat zie ik de verpakking is helemaal opengescheurd en een paar tegels zijn weggehaald. En wie is hier verantwoordelijk voor? Jullie! Het staat ook nog eens naast de afval container van irado. Dit kunnen jullie echt niet maken! Ik heb zelf al die tegels moeten vervoeren naar mijn tuin. Plus al het zand die ik erbij heb besteld. Jullie geven helemaal niks om jullie klanten. Lekker makkelijk om te zeggen dat het niet jullie verantwoordelijkheid is. Als ik jullie niet een bericht had gestuurd wist ik niet eens dat de tegels daar stonden. Wanneer zouden jullie het zeggen pas als alles gestolen was. Ik raad jullie aan niemand!!!

    Sterke punten
    Geen sterkte punten

    Zwakke punten
    Geen communicatie tussen de klant Komen afspraken niet na Geen waardering voor de klanten Lekker makkelijk om te zeggen: We hebben het bezorgd het is niet meer ons verantwoordelijkheid. Met andere woorden zoek het lekker zelf uit!

    Door B.coskun op 27 juni 2020 Reageer
  • Na contact te hebben gehad met de klantenservice van slimbestraten.nl besloten om een A-klasse tegel te bestellen. Toen ze eenmaal geleverd waren was er ontzettend veel kalkuitbloei, maar de tegels waren nog niet gelegd. Ze konden er echter niks aan doen. Ze misleiden de klant door het aan te bieden onder een zwarte tegel: Luxe tuintegel SE 60x60x5cm Black (#7217), ook zijn de gebruikersfoto's misleidend. Mijn beoordeling en foto's worden niet bij de tegel gepost, omdat je dan schrikt van hoeveel kalkuitbloei er is. Op geen enkele tegel is de 'originele zwart' kleur te zien.

    Zwakke punten
    - Niet eerlijk naar de klant! Misleiding door manipulatie van beoordelingen. Mijn negatieve beoordeling komt niet bij de tegel te staan. - Gooien alles op 'kalkuitbloei is normaal' - Ze helpen je totaal niet met je klacht

    Door Nadia op 9 november 2019 Reageer
  • Slecht bedrijf - Review over Excluton

    klachten en service worden in alle opzichten genegeerd

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    tegels, klinkers en klachten afhandeling

    Door Henk op 28 augustus 2019 Reageer
  • Helaas kan ik alleen maar afraden van Excluton. Na meermaals contact met Excluton klantenservice moet ik helaas vaststellen dat klant tevredenheid erg klein geschreven staat binnen deze organisatie. De geleverde terras bestrating (110m2 - 120x60) is met de tijd zo krom als bananen geworden, 1,5 cm en meer verschil op de hoeken. En Excluton weigert zich in alle vormen om hiervoor verantwoordelijkheid te nemen. Wij blijven nu zitten met de ellende en zullen noodgedwongen een advocaat moeten inschakelen aangezien Excluton klantenservice niet bereid is om naar ons verhaal te luisteren. Ze schuiven alles af op de verkopende tussen partij (die geen klacht wil indienen). Als producent mag je verwachten dat ze zelfstandig zorg dragen voor goede producten en vanzelfsprekend klachten hierover in behandeling nemen. Echt te schandalig voor woorden dat Excluton haar klanten zo in de steek laat. Zorg voor een oplossing en hou je klanten tevreden! Reactie van Exclution; Excluton neemt reclamaties serieus, wij vragen u alleen juridisch de juiste weg te volgen en de reclamatie te plaatsen bij het bedrijf waar u ons product heeft aangeschaft. Indien de betreffende Excluton dealer van mening is dat de reclamatie gegrond is en het geen normale slijtage, verwerkings- of gebruiksschade betreft, zal hij deze met alle van belang zijnde informatie bij ons indienen waarna onze aftersales manager de reclamatie zal beoordelen en eventueel oplossen. Met vriendelijke groet, Michel V Na 3x aangegeven dat de verkopende partij geen gehoor geeft blijven ze bij bovenstaand standpunt en reageren niet meer op nieuwe mails. Ze houden zich continue voor de domme en geven bewust geen gehoor op de gegronde klacht.

    Sterke punten
    Levering, daarmee is dan ook alles gezegd.

    Zwakke punten
    - Afschuiven van klachten - Nog niet bereid zijn om de klacht zelfstandig te beoordelen - Niet reageren op mails etc.

    Door van den Berg op 5 augustus 2019 Reageer
  • Wat een slecht bedrijf. Bestel je 68m2 aan tegels en blijkt 20-25m2 kapot geleverd te zijn. Als je dan belt en vraagt om compensatie dan wordt er gemaild: ''had je moeten kijken op de werf, wordt alles klaargezet'' Ja zeker mooi verhaal, pakken ze het per tegel voor je in? ook als ik vraag om compensatie of om het op te halen, alles op eigen kosten? En dan gooien op een ''restpartij'', dat kan zo zijn, maar je verkoopt toch geen troep of wel? Echt bestel hier niet, dom om te schijten!

    Zwakke punten
    - service - voorwaarden - Waardeloze helpdesk

    Door VERSTEEG op 26 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


VergelijkStratenmakers.nl

Op VergelijkStratenmakers.nl lees je reviews over alle stratenmakers van Nederland.Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.Deel jouw ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!